onsdag 28 april 2010

DM 2010 Tyringe till helgen.



Förra året spelade Jess DM i Östsvenska BF. Nu gör hon alltså debut i Sydsvenska BF.

2009 Tog Jess 2 guld på DM. Öppen dubbel med Fredrik Wilhelmsson och öppen precision skytte. Brons blev det i mixed, även där ihop med Fidde och i trippel med Fidde och Larry Berthelsen. I singel blev det ingen placering.


För mig själv blev det även här 2 guld. Öppen dubbel med Jan Simonsen och öppen trippel med Janne och Rickard Nilsson. Singeln förlorade jag direkt efter poolen och mixed DM har jag inte spelat på 2000-talet.

Till helgen börjar alltså DM 2010. Först ut är mixed där Jess och jag gör debut i ett "mästerskap". Jess "försvarar" ett brons medan jag inte ens spelat tidigare. På söndagen är det dax för singel där ingen av oss lyckades speciellt bra förra året..

Precision skytte är även det på söndagen. Jess jagar en plats till SM skyttet medan jag faktiskt inte bestämt om jag skall vara med och kvala än.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar