tisdag 29 juni 2010

Varbergs Strandcup 2010

På fredag är det dags för årets trevligaste tävling, Varbergs Strandcup. Klockan 17.00 drar mixen igång, som förra året drog hela 80 lag. Något säger mig att den siffra kan komma att matchas i år. Jag kommer att spela denna mix med Wille Silfverberg och det är första gången vi spelar tillsammans. Det kommer att bli väldigt spännande och kul. Förra året gick jag till kvartsfinal med Thomas. Vi får väl se hur det slutar i år.


På lördagen spelas helgens huvudturnering, den öppna trippeln och den kommer givetvis att spelas med Rickard och Joachim. Vi har 2 vinster och 2 andraplatser så här långt under året i de tävlingar vi ställt upp i, men ingen av dem var vinst i en av det nationella tävlingarna. Den kommer förhoppningsvis nu.



Söndagens dubbel, där jag har en 3:e plats att försvara från förra året (tillsammans med Sara L) kommer att spelas med Jocke.



Jag hoppas att vi ses på gruset i Varberg med solen skinande!!



1 kommentar:

  1. Killen e ju zitgo...jäla duktig han va i Toarpsdal.Vårdade skott...men lite för ivrig vid lägg,prexis som dom flesta kidz :-).Lyck te.

    SvaraRadera