söndag 14 november 2010

Vet cuperna!


Här kan du se dom! 



4 kommentarer:

  1. Bra bild och bra ljud.. Bra sändning..

    Men kallas det boule? :O

    SvaraRadera
  2. Vet inte riktigt, men boule är ett samlingsnamn för många olika kulspel. Vill man se mer veteraner, rekomenderar jag nya serien pensionärsdjävlar på kanal5. Conny

    SvaraRadera
  3. Ja skrev inget om själva spelet Conny. ;-)
    Spelet i sig var skit tråkigt! Och inte speciellt bra, men spännande och jämnt..

    Mer sånt här och lite större intresse och de kommer bli bättre efter hand! :-)

    SvaraRadera
  4. Jag håller med, jag tittar på mycket boule och skulle nog bara titta om morsan eller klubben gick till semi eller final. Blir till och med lite utråkad när jag spelar mot vetsen i klubben, det är ju inte riktigt samma spel. Fagersjö för ett par år sedan var roliga att följa. Tror också att de blir bättre efterhand!:-) Bra fight i hockeyn ikväll som jag inte kan se, jag ska vara ödmjuk och tippar att SSK vinner, så fort jag skryter med gnagets spel så går det käpprätt. Conny

    SvaraRadera