söndag 1 maj 2011

Precis så här bra känner jag mig!

Back on top!



3 kommentarer:

  1. Går lite för lätt nu,Jocke.Finns nog fler förklaringar.Främst är det väll att jag tror ni tränar och sattsar klart mest i Sverige.Som trippel lär ni ju inte få nått motstånd ett tag framöver.Men oxå är det nog som så att hoppet mellan dom 3 första (ni då) ner te övriga nu är jäkligt stort.Fråga...är inte det rätt trisst egentligen? ;-).Nu får du som SBF-höjdare allt se te så Sibbar & co tar å kommer igång.Nää...vi nere på blåbärsnivån har nog allt roligare vi
    :-).

    SvaraRadera
  2. Sibirien har varit tysta en tid. Men de kommer nog snart höras igen.
    Även om vi (enligt dig) är starka så är svensk boule svag för tillfället. Den absoluta toppen består av mindre än 8 personer. Den borde vara 30-50 personer.
    Vad jag som FS representant skall kunna göra för att fler skall satsa på denna underbara sport har jag ingen aning om. Det jag där emot tror på, ä att om det kommer fler som spelar så kommer också eliten bli större. Bredd ger elit! Inte tvärtom..

    SvaraRadera
  3. Tack för stödet Ante och de vänliga orden om vår satsning på det vi tycker är det roligaste som finns! :)

    SvaraRadera