onsdag 11 maj 2011

Träning

Då var det dags för klubbträning i Malmö Folkets Park igen!

Jag skriver inte så mycket längre om hur jag tränar och när jag tränar. Men var inte oroliga. Jag tränar minst ett pass om dagen på något sätt. Antingen ren boule-träning, konditions-träning eller mental-träning. Men man kan ju inte tjata om samma saker här på bloggen hela tiden. Jag kör ju samma saker fast i ändrade former och mängd. Jag har börjat mer med att åka Inlines som min konditionsträning. Jag vill inte jogga.. Jag har friidrottat i 15 år och sprungit vad jag skall där. Det finns andra sätt att nå samma resultat. Och de vägarna väljer jag.
Börjar jag märka någon skillnad av all denna träning då. Svaret blir JA. Jag känner mig mycket mer stabil och självsäker. Men de slutliga resultaten har uteblivit. I Örestad Open är det upp till bevis! Nu jävlar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar