söndag 20 november 2011

Och vinnaren är:

Tävlingen är avslutad och vi fick in ett helt korrekt svar och ett halv rätt svar.


Peter Johansson från Kristianstad svarade helt rätt med att Jessica tagit 8 SM guld och jag ett DM guld i singel.
Sven Jönhede svarade att Jess tagit 8 SM guld och jag ett DM guld i singel som junior. Men jag har inte en enda medalj som junior... Dessutom tog jag guldet i Nobels matchställ Sven ;-)


Vinnaren av F.I.P.J.Ps officiella tröja i storlek Large är: 
Peter Johansson, Åsum BK (Kristianstad)

4 kommentarer:

  1. Grattis Peter;-) jag har så många tröjor ändå bhu hu. Conny

    SvaraRadera
  2. Det blir fler tävlingar framöver. Vi har massor av priser som skall delas ut.. :)

    SvaraRadera
  3. Kalas, du får sänka svårighetsgraden om jag ska hänga me. Conny

    SvaraRadera
  4. Haha. Vet du inte så gissa! Alla frågor vi kommer ställa går det att hitta svaren till. Vissa priser är finare än andra. Så svårighetsgraden varierar beroende på priset :)

    SvaraRadera