torsdag 1 december 2011

Motalanatten

Laget till helgen:

Joachim Andersson
Jessica Johansson
Ali Abdi





Detta kommer bli första gången jag/vi spelar ihop med Ali. Och detta ser jag fram emot. En ung lovande kille med stort hjärta för boulen. Det ska bli riktigt kul att spela med honom i Motala. Och det kommer bli fler tävlingar framöver!
Alla våra resultat, händelser och lite bilder kommer på bloggen, så klart!

Historia då.. Förra året spelade jag och Jessica ihop med Kerstin Hjelm och Peter (Jessica pappa) Johansson. Och vi vann tävlingen med endast en förlust. Året innan det spelade jag och Peter ihop med Thomas (Jessica farbror) Johansson. Vi blev tvåa efter Jessica som spelade ihop med Fidde Wilhelmsson och  Larry Berthelsen. Som blev 2:a året innan.
Och förutom detta har jag bara spelat tävlingen en gång tidigare. Då ihop med Jonas Jacobsen och Micke Karlsson, vi gick segrade ur tävlingen även den gången.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar