fredag 20 januari 2012

Utmaningen


Sedan igår framgår det av Markus Viktorsson att han vill se lag Joachim Andersson, Jonas Jacobsen och Kristian Lilja spela igen. Han gick igår ut med att det lag som slår oss skulle få 10000:- av Petanque-Exclusive. Mötet kommer äga rum i Stockholm.
Jag kan tänka mig att ställa upp på detta! Men att behöva åka ända upp till Stockholm för att få stryk i en match är jag inte intresserad av. Vill andra lag slå mig och dessutom få 10000 spänn för det får dom komma hit!


- Posted by Pimmen using BlogPress from my iPad

4 kommentarer:

  1. Helt klart Sveriges bästa lag genom tiderna.

    /Lasse

    SvaraRadera
  2. Hmm! Får jag 10000:- för DM-finalen i Trelleborg då? :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, du ihop med ditt lag borde få dela på de 10000:-.. Jag instämmer! ;-)

      Radera