fredag 17 februari 2012

Dubbelpartner 2012

Förra året bestämde jag och Jocke att vi inte skulle spela dubblarna ihop längre, han kommer istället att spela med Andreas Strandberg. Men nu har jag också äntligen hittat en ny dubbelparter! Anders Rubin, ny medlem i Coccinelle, är den som jag kommer att spela dubblarna med i år. Jag tror att det kommer att bli riktigt roligt! På träningarna har det ju hänt att vi spelat några matcher ihop och det känns bra. Ser fram emot tävlingarna 2012!



Givetvis ser jag även fram emot att få spela ytterligare ett år med 
Rickard Nilsson och Joachim Andersson


Det kan bli bra det här ;)

4 kommentarer:

  1. Jess, Rubin är min älskling

    SvaraRadera
  2. Haha. Det där lägger jag mig inte i! Jag ska bara spela boule med honom ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. De hoppas jag ;) Lycka till i Cupen iaf. kram

      Radera