onsdag 30 maj 2012

Klubbträning i Folkets Park




I dag var det dags för klubbträningen igen. Uppvärmningen bestod av, som vanligt, två singlar mellan oss. Första singeln var jämn och slutade 13-10. Andra singeln slutade 13-3 och var enkelriktad! Det är riktigt härligt att vara i form!
Efter helgen lägger jag om träningen lite till mängdträning igen. Och försöker toppa formen till SM. Och sen blir det en toppning till. Och det är till fjärde oktober..
Jag har nya klot igen. Just nu spelar jag med MS STRA, 72/700. Riktigt grymma klot. Jessica spelar med Boule Bleue Prestige Noire 110, 72/700. Kan vara de mjukaste kloten ever!
Nu blir det till att packa inför Danmarks resan. Ska bli så kul!! :-)



- Posted using BlogPress from my iPad

4 kommentarer:

  1. Lite sugen på nya klot, har du några 74 hemma? spelar ofta med 75. Tänkte pröva och trappa ner.
    Lycka till i Danmark, slå danskjävlarna som Ernst-Hugo Järegård skulle sagt. Conny

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Conny! Jag har ett set MS120 74/700 hemma. I annat fall beställer jag hem det du önskar dig vilja ha! :)

      Radera
  2. Beställ ett par MS STRA 74/695 vet inte om de gick att få den vikten? välj annars 690 eller 700 i vikten. Precis byggt boulebana, nu får jag leta efter billigt virke till sargen. måste hållas lite hemligt de här med klotköp just när man grävt upp trägårn.;-)Conny

    SvaraRadera