fredag 31 augusti 2012

Nu börjar Silly Season inför 2013

Vill bara framföra att detta enbart är rykten och är inte bekräftade av vederbörande. När ryktena är  bekräftade meddelas detta. 

Gamla rykten i grå färg
Nya rykten i svart färg


BK Kärnan kan få ett bra lyft till klubbens skara av elitspelare. Ryktena säger att Kristian Eklund (IST), Freddie Tapper (NOB) och Niklas Marklund (SIT) är på väg att förstärka klubben till 2013.

Halmstad Petank stärker även dom sin redan starka trupp. Kenneth Köhalmi och Mats Lindh verkar vara på väg till klubben inför 2013.


Om Niklas Marklund, Kenneth Köhalmi och Matte Lindh lämnar Sitting Boule, vad blir då kvar av SIT?


Janne Johansson, klubb Istanboule, Jönköping spås vara på väg från klubben. Det strulade ju tidigare i år med seriespelslaget som förmodligen ligger till grund för klubb bytet. Lindome blir nya adressen spås det..


Don Camillo kommer damma av en del gamla lirare igen. Vi får se hur stor klubben blir! Hur som, kul att spelare kommer tillbaka! Bra jobbat!


Ny klubb i Skövde!!! Som kommer jobba för en ny stortävling i Skövde centrum och rekrytera spelare under 54 års ålder!!!! ALL LYCKA TILL ER FRÅN MIG!!!


2 medlemmar lämnar CPC. Alltid tråkigt när någon lämnar klubben. Men ibland är det båda parters bästa! Men lycka till i er nya förening.


För våra internationella vänner!! Damien HUREAU byter klubb till METZ Petenaque. Alltså samma klubb som Claudy Weibel :) 

Ett rykte säger att Thomas L Johansson lämnar Coccinelle PC för spel i Boule Club Phoenix. 

Ytterliggare ett rykte som nådde mig igår säger att Thomas "Totte" Johansson, även han CPC, skulle vara på väg tillbaka till Halmstad Petank.




Har ni fler rykten att dela med er? maila: joachim.andersson@coccinelle.nu

8 kommentarer:

  1. Ali Abdi Aden och Thomas Wiede är väl på väg till er i CPC?

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas någon av dom kommer iaf. Vi behöver dom båda för att kunna matcha Halmstad eller Kärnan framöver.

    SvaraRadera
  3. Vilka ska sluta i coccinelle?

    SvaraRadera
  4. Snälla gud, hoppas Totte kommer till Boule Club Phoenix vi behöver en till :)

    SvaraRadera
  5. E de din önskan jocke? Jag hade tagit bort den kommentaren... jag gissar på en av era junisar... Trist mot totte... tror han också förstår att detta är en dum kommentar från er klubb... Vänligen hulk
    Angående thomas l johansson... så vet jag ingenting om någon övergång till vår klubb...

    SvaraRadera
  6. Min önskan Hulken?
    Jag har ingen aning om vem som skrivit det där. Jag kan kolla IP nummer och så. Men kommer inte göra det. Men ta bort den kanske jag gör när jag kommer till en dator :)

    SvaraRadera
  7. Lasse, om man läser texten från "min önska" så verkar den komma från er klubb.(vi behöver en till). Oavsett vem som skrivit den, så gör man inte så. Angående mig så stannar jag kvar i Hvetlanda. Ifall ni skulle få höra något. Haha

    SvaraRadera