söndag 30 november 2014

Europacupen 2014

Vi förlorade mot Italien (2-3) och slog sedan Holland (3-2). Vid 2-2 i mötet mot Tyskland förlorar vi den avgörande matchen med 12-13. Vi hade dock aldrig ett match läge..
Men Tyskarnas uppförande får mig både arg och ledsen. En hel boulehall med typ 200 pers sitter och hejar på oss. Gubben från de tyska laget (vill inte ens säga eller skriva hans namn) är så otrevlig och osportslig att det ger hela sporten ett dåligt ansikte. Delegater från CEP kommer och ber om ursäkt för deras uppträdande. Spelarna från Monaco står upp och tar "fighten" för oss mot dessa osportsliga Tyskar efter matchen! All kärlek till Monaco med Remy i spetsen!
Jag är sjukt arg på de tyska spelarna som låter detta hända! Står verkligen det tyska förbundet bakom detta agerande?
Tyskland blev utbuade efter segern mot oss! Usch!

I morgon spelar vi match om 5 pris. Ingen skam i det alls efter vårt kämpande idag! Men jag hoppas av hela mitt hjärta att Monaco slår Tyskland i semifinalen!

Oavsett hur det går i morgon ska alla veta att jag är sjukt jävla stolt över detta unga lag vi har och matchar Europas bästa klubblag! Vi visar hela Europa att vi är ett lag att räkna med! Besvikelsen för att vi inte avancerade är befogad. Men vi ska vara stolta CPCare! Europas största klubbar har nu all respekt för oss och de önskar oss all lycka! Det är något att ta med sig i framtiden och är få förunnat!


/En sjukt stolt ordförande




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar