söndag 28 februari 2010

Som Coach!!

Som coach för Coccinelle PC damer under Svenska cupen finalen i Motala, är jag otroligt stolt över tjejerna!

Att först slå ut både BOO och KÄR under lördagen och sedan LEJ i semifinalen som alla ihop skulle kunna vara slutliga vinnare! Starkt gjort tjejer!

Lite synd att vi inte kom upp i den spelstandard i finalen som tidigare i turneringen. Samtidigt som faktiskt BON BON har lite stolpe in i en del lägen som visade sig vara helt avgörande.
Kanske var det denna tuffa lottning som tog för mycke energi från oss..

Men vi tog silver medaljen och stod upp väl i konkurrensen!

Grattis BON BON till GULDET!


/Pimmen, en grymt stolt coach!
- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:E4:an

4 kommentarer:

  1. Du skötte dig bra.Lite FÖR mycket fokus på mobil-luren bara :-).Och nu fick alla som tycker damboule tar för lång tid vatten på kvarn.Varför är det så egentligen?Och som du säger nånstans...alldeles för ojämt.För få damspelare antar jag.Lätt för sånna som Jess å Tillda å sticka ut hakorna då.Och lätt att förstå att denna topp hellre lirar öppen.Ahhja...e som de e.Hursom var det jäkligt kul att va på platts å kolla.Själv älskar jag tözboule.Dom verkar ha roligare...på nå sätt :-).
    Grattz te silvret.Gött jobbat.
    Ante

    SvaraRadera
  2. Slutet av finalen blev det inte mycket bloggande Ante. Då behövde laget mig! Och jag var där för tjejernas skull!

    Till nästa gång skall vi lägga större vikt vid energi intaget. Lite trötta tjejer i finalen. Troligen för det tuffa programet vi hade hela tävlingen! Som första seedat lag i tävlingen!!! Hm..

    Jag hoppas tjejerna är nöjda ändå! Dom slog ut dom bästa lagen i turneringen!

    SvaraRadera
  3. Nej, dom slog inte ut BON som var bäst!

    SvaraRadera
  4. Mattias! Bon vann Tävlingen! PUNKT.

    SvaraRadera