måndag 3 maj 2010

DM helgen

Helgen började på bästa sätt genom en ganska klar seger i mixed tävlingen. Totalt under hela dagen släppte vi 9 poäng. Men vädret varierade från sol till regn, blåsigt och vindstilla...


I singeln gick det lite sämre. Vädret var iof helt kanon hela dagen. Och det var jätte skönt att stå och kasta kula. Men både jag och Jessica är inga stor favoriter av Singel spel. Det är faktiskt riktigt tråkigt! Men, man ställer upp för klubben! Jessica förlorade mot vår trippel partner Rickard Nilsson i 8-delen som i sin tur förlorade mot slut segraren Bosse Persson i kvartsfinalen. Jag förlorade också mot Bosse, fast i finalen. Bosse tog hem skyttet också i bara farten!! :)

Anders Gerestrand, Bosse Persson, Joachim Andersson


Foto: Kersti Lindelöf

5 kommentarer:

  1. Kersti Lindelöf3 maj 2010 kl. 21:19

    Snygga bilder jag tog eller hur?
    Fotografen!

    SvaraRadera
  2. Sorry Kersti.. Skriver till det direkt!! :-)

    SvaraRadera
  3. Kersti Lindelöf3 maj 2010 kl. 22:12

    Tack. Du får gärna låna mina bilder och jag själv bryr mig inte så mycket. Men det är nog bra att följa den policy som säger att man ska nämna fotografens namn. Jag kunde ju valt att copyskydda bilderna men det är svårt att få det snyggt

    SvaraRadera
  4. Hihihi...zitbra där Kersti.Pimm gillar gnäll :-)

    SvaraRadera
  5. Haha... :-)
    Jag får gnäll hela tiden Ante.. ;-) Men de är ingen fara! Ja klarar mig nog ändå... :-)

    SvaraRadera