måndag 30 augusti 2010

Junior EM




Niklas informerar i (befogad) glädje yran:

Så jävla grymt, tredje plats i EM !! Kunde lika gärna varit final... Jag skulle spela lillen för matchen, får den 10 cm men det behövs 20.. Så jävla tråkigt att kulan släppte lillen, men men.. Går inte att vara missnöjd. Ett EM där "stora" Frankrike är nervösa inför att möta Sverige i Semifinal ! En fransman kom idag fram och sa, jag gillar inte sverige idag, ni gjorde nästan så att Frankrike inte hade ett enda lag i final.

Ett EM där SVERIGE är bästa nation ! Det är ball som fan.

Samanfattningen är att det har varit en toppen helg, många grymma skratt inne på mitt och Alexs rum, haha. Grym trupp som har varit här och som vanligt är det alltid lika kul att spela i landslags tröjan.

Tråkigt att detta va sista året jag och Alex spelar för Tullen, en riktigt go gubbe, många härliga skratt denna helgen och alla andra år ! Men som han själv sa, spelar ingen roll att ni inte är juniorer längre, kommer behöva skälla på er två ändå. hahaha :)

Dubbel medalj till "det lilla landet i norr" som fransmannen kalla det ;D



Detta är riktigt stort Niklas, Nanna, Daniel och Alexander!!
Vänta ett par dagar så ska ni få se hur ni känner er när ni hunnit smälta hela resan något.. :))


Bild: Svenskboule

6 kommentarer:

  1. Tillykke til Sverige =) vældig godt gået!

    SvaraRadera
  2. Yeees.Ni e mina guuuudar :-).Grrattz.

    SvaraRadera
  3. Grattis till er alla!!! Grymt kämpat!!!

    SvaraRadera
  4. Finns inte ord nog . . jag är så GRYMT stolt över er ALLA!

    / Marco

    SvaraRadera
  5. Ta nu tag i dessa juniorer Jocke och gör dom till stjärnor!

    SvaraRadera
  6. Vet inte riktigt om jag är personen för det.
    Tror nog dom kommer lyckas själva, med hårt arbete och träning kommer dom komma väldigt långt..
    Med, eller utan mig..

    SvaraRadera