onsdag 20 oktober 2010

Skönt med en liten paus

Just nu händer det inte så mycket boulespelsmässigt. Åtminstone för mig. Nästa inplanerade tävling är den 6 november i Lindome, då jag ska försöka försvara första platsen från förra årets Halloween. Jag har inte rört ett klot på nästan 5 veckor, vilket faktiskt känns riktigt skönt. Jag har ingen lust över huvudtaget, så denna pausen är nog väl behövd om jag vill hitta den. Folk brukar ju ha en paus i oktober/november, men det är något jag aldrig gjort. Men nu kan jag förstå varför de har det. Samtidigt som denna lilla paus funderar jag på vad som händer nästa år. Bland annat har vi ju det som vanligt intressanta Silly Season. Vilka byter klubb och vart går de? Det är något folk brukar vilja spekulera i och undra över. Sen finns ju tankarna om vem som kommer att ta över efter Tullen? Vem kommer att leda U-23orna som nästa år har mästerskap? Hur kommer det nya seriespelet fungera? Hur kommer Herr-EM arrangeras då det är Sverige som står för det i år?

Som alltid, många frågor som väntar på svar.

1 kommentar:

  1. helllo friends you must tranining,,,,,,but everday tranining you cant make champions..... postif tanking ....you champion....

    SvaraRadera