måndag 10 januari 2011

Landslaget 2011

Under söndagen i Borås passade jag på att ha ett möte med Anders Larsson, tillika Sportchef och Förbundskapten för öppen klass, på Anders förfrågan, efter att jag meddelat intresse för landslaget igen. Spännande men framför allt roligt att vara med igen. 

Joachim Andersson och Anders Larsson. Kvartsfinalister VM Grenoble 2002
Vi diskuterade lite om allt som varit och allt som kommer. Och båda kom överens och blickar framåt! 
Det skall bli kul att stångas om platserna i landslaget igen!


Slut målet och delmålen är klara! Nu skall de infrias och framför allt ges bästa förutsättningarna för att lyckas med dessa.

12 kommentarer:

  1. Det var på tiden Pimmen. Landslaget behöver en spelare som dig. Jag har sällan beskådat en spelare som kan mer boule än dig. Det syns i det taktiska spelet när du spelar.
    Jag hoppas laget kommer byggas runt dig och att alla lösa trådar mellan dig och Jonas Jacobsson går att lösa. Ni två ihop är magiska tillsammans. Då kan man börja tro på framgångar för landslaget igen.

    Lasse

    SvaraRadera
  2. Ett klokt ställningstagande, som jag tror att båda parter får glädje av. Lycka till med satsningen.
    Ove Johansson

    SvaraRadera
  3. Tack Ove och Lasse. Det värmer.
    Inte för att låta kaxig på något sätt, men många har sagt detta till mig och kanske detta varit den avgörande faktorn till mitt beslut. Det har ju hjälpt till iaf ;)
    Oavsett.. Det här kommer bli bra! :)

    SvaraRadera
  4. faaan vad snygg du var på den tiden jocke :P hehe

    SvaraRadera
  5. KANON. Ju hårdare fight om platserna till EM, desto bättre. Conny

    SvaraRadera
  6. Härligt Jocke. Nu börjar det hända någonting i svensk boule igen. Jag tror du är en av få som kan få lanslaget på fötter igen. Lycka till.
    Ronny

    SvaraRadera
  7. Ska du vara med igen? OOOh.. tur det är två lag så man har chansen att slippa dig ;) hahahahahah

    You and me Jocke!

    SvaraRadera
  8. Tack för alla fina ord.. Det värmer..

    Rille, jag vill inte bara vara med! Jag vill göra detta storartat! Inte en deltagare i ett EM. Vi ska ha en medalj!! Och förutsättningarna för det måste man ta åt sig och verklig ställa! From nu till mitten på augusti kommer jag äta, skita, sova EM 2011... :)

    SvaraRadera
  9. Det skulle bli en bra konstellation. Du Pimmen, Jonas och Rickard. Prova spela en tävling. Tror inte det går att få ihop ett bättre lag i Sverige.

    Lasse

    SvaraRadera
  10. Absolut Lasse. Hade säkert varit ett bra lag! Vi får se vad som händer framöver. Det mesta kommer man kunna följa på bloggen.

    SvaraRadera
  11. Kan tänka mig att vara fjärde man i det laget;)

    SvaraRadera