fredag 14 januari 2011

SWIO 2011

Om en månad är det dags för Sveriges första Internationella tävling SWIO.



2009 segrade Jessica Johansson, Joachim Andersson och Kristian Lilja

2010 segrade Jessica Johansson, Joachim Andersson och Rickard Nilsson


Vem vinner 2011?


Här är de som arrangerar Sveriges bästa inomhus tävling. Boulekultur kommer filma under turneringen. Man kommer säkert kunna se denna tävlingen LIVE. Boulekultur har dessutom ett eget lag med i tävlingen med Bruno Le Boursicaud i spetsen. 



Länk: SWIO

8 kommentarer:

  1. Varför är det Sveriges bästa tavling? Kul å se hur du tänker :-D

    SvaraRadera
  2. Internationell.
    Flest lag i Sverige.
    Många bra lag.
    Utländska lag. Och då menar jag inte bara Norge.
    Kraftiga Priser!
    Spel indelningen. SWIO vidare till en annan tävling vid förlust. Och efter det ytterliggare en tävling vid förlust! För samma startavg.

    För att nämna något.. :-)

    SvaraRadera
  3. Ska tävla i SWIO för första gången, vilket startfält, hur kul som helst.
    Titelförsvararna, Brunos lag + Albins är favoriter sen finns det många bra lag i denna tävling. Bara SVERIGE VINNER ha ha. Conny

    SvaraRadera
  4. Nja.. Bara mitt lag vinner menar du väl Conny? ;-) hihi

    Nä de blir en tuff tävling att vinna igen! Men jag lovar dig att vi kommer göra allt för att lyckas med att vinna denna tävlingen 3 gånger i rad. Och vara de enda som segrat i denna Internationella tävling på hemmaplan.. :)

    SvaraRadera
  5. Tror stenhårt på mitt lag!!! Vilka jag ska spela med har jag inte en aning om men om ja e me så bör vi gå långt! ;-)

    SvaraRadera
  6. De är rätt Micce.. Den första stenen man måste lägga är tron på sig själv.. :-)

    SvaraRadera
  7. SWIO:n och Varberg Strandcup delar förstaplatsen över listan på landets bästa tävlingar!

    SvaraRadera
  8. Kan bara instämma Herman!
    Fyrlingen är en också en bra tävling. Och det har dykt upp en och annan tävling med potensial. Men ingen har nått upp til dessa tävlingar så länge jag spelat!

    Förhoppningsvis blir de fler! Då blir de ju fler riktigt trevliga tävlingar under ett år!

    SvaraRadera