måndag 14 mars 2011

Ove

Idag skall jag träffa Ove Johansson. Ordförande i Falkenbergs bouleallians har "extra knäckat" som redaktör för svenskboule.se under både SWIO i Helsingborg och Svenska Cupen Dam finalen i Lindome. Dessutom en massa andra uppdrag inom näringslivet som kräver för mycket utrymme för att presentera ;) 
Förutom intervjun under Swion så träffade jag Ove över ett möte mellan honom och mig i Malmö för en bra tid sedan. Ett väldigt givande, intressant och roligt möte. Det kommer bli minst lika givande denna gång! Kanske inte lika långt dock ;) 


Länk till Oves blogg: Ovekalle

4 kommentarer:

  1. Du hade kunnat hälsat honom att han skulle kunna höra av sdig till mig !

    SvaraRadera
  2. De hade jag. Om jag vetat att du sökt honom! ;)

    SvaraRadera
  3. Länk till Ove ligger ju där.Förstår inte problemet ;-).

    SvaraRadera