lördag 19 mars 2011

Summering av dagen

CPC vs BSJ 2-3. Seger i mixed trippel och en dubbel. Det såg mörkt ut vid denna stund.

CPC vs BVP 5-0. Nu stämde spelet lite bättre och hoppet av avancemang tändes igen. Vid seger över Sibirien och vi var vidare!

CPC vs SCP 3-2. 2-0 efter tripplarna kändes nästan som att saken var klar! Men NOT! 4-13 i mixed dubbeln och junisarna kämpade på otroligt bra i sin dubbel och nådde nästan ända fram, 10-13. Rille och jag hade 5-11 och sa till oss själva att detta måste vi vinna när vi väl kommit så här långt. Efter grymt kämpande vann vi tillslut med 13-11 och vi var vidare till söndagens semifinal :D

I morgon bitti möter vi Sittingboule i semifinal!

Härligt kämpande i dag Coccinelleare! Vilken moral vi visar upp! Jag är stolt!

I dag blev jag väldigt imponerad av Boule von Platens systrar, Emma och Rebecka Bergström. Dom är riktigt duktiga och exemplariska! :)

Personligen. Det kändes okej idag. Tog en del viktiga skott och det är skönt när man spelar som läggare. Nedslagen sitter och då vet jag att jag lägger in! En bra dag och obesegrad i cupen ihop med Rille ;) I morgon kör vi på på högsta växel..


- Posted using BlogPress from my iPhone
- joachim.andersson@coccinelle.nu



2 kommentarer: