tisdag 5 april 2011

Bouleövningarna med Jessica!


I dag tränade jag och Jessica inomhus igen. Kylan var påtaglig och solen som bortblåst! Eftersom Jessica tackat jag till att ingå i landslaget igen måste hon, precis som alla andra skicka in sina träningsresultat på bla bouleövningarna. Dessa gjorde jag och Jessica idag efter att vi värmt upp med en 75% seriös singelmatch. Som för övrigt vanns av mig ;) 13-10
Övningarna är ju inte helt främmande för en. Det är nog mest att man har ett kast på sig att lyckas. Precis som om det hade varit i en riktigt match! Jag skrapade ihop 52 poäng. och Jessica fick ihop 48 poäng. Jag hade 8 stycken 0 poängare och Jessica 7. Och det är just dessa kulor som måste bort till sommaren. 8 missade klot av 30. Inte bra! Men de andra kloten var bra av oss båda. Men allt går att förbättra. Och så kommer det bli!
Dagen avslutades med ytterligare en singel match. Kanske lite mer seriös än första.  Även denna blev 13-10 i favör till Le Pim :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar