onsdag 6 april 2011

Tävlings premiär!

Till helgen är det dags för årets första tävling utomhus! Sydträffen i Trelleborg är en tävling jag inte besökt allt för många gånger. Där emot hade dom förr en tävling på hösten som hete Palmspelen som jag gillade. HP Cup i Halmstad arrangerades samtidigt som Sydträffen förr och där brukade ju jag spela.
Men jag spelade 2008 med Christer Lilja i dubbel (6:a) och Kristian Lilja och Mohammed Ghettas i trippel (2:a). Jag spelade i fjol med Jessica i dubbeln och vi blev 2:a även den gången. Jag har aldrig vunnit Sydträffen. Så i år skall jag göra ett tappert försök så länge vädret kan hålla i sig. Dubbeln skall jag spela med Jessica och vi ihop även i trippeln där även Kerstin Hjelm kommer ingå i laget.

In på SBF Online och anmäl er till Sydträffen NU!!! Det är jädrans GLATT och HÄRLIGT gäng som håller i den här tävlingen och det är alltid trevligt att mingla med dessa personer.. Vi ses i Trelleborg i helgen!


Hemsida: Sydkustens PS 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar