fredag 10 juni 2011

I helgen

I helgen händer det väldigt mycket!
Själv skall jag på Instruktörskurs steg 1 både lördag och söndag.
Öppna landslaget åker till Clermont-Ferrand, Frankrike.
Sen är det även dags för Franska mästerskapen i Öppen singel!
Och för första gången kan man spela (oddsa) på spelet på PARIS365. Största favorit till segern och som ger oddset 2:75 är Henri Lacroix


Andra grymma lirare och deras odds: 
Henri Lacroix 2:75
Stéphane Robineau 5:00
Kévin Malbec 6:00
Kévin Philipson 8:00 (regerande mästaren)
Christophe Sevilla 8:00
Christophe Trembleau 25:00 (Isbrytaren)
Michel vanCampenhout 40:00


Förhoppningsvis kan man följa singelspelet här på bloggen under helgen! Och JA, jag skall sätta pengar på några spelare.. ;-)



2 kommentarer:

  1. Var är Fazzino?

    SvaraRadera
  2. Jag vet inte... :/
    Kan han ha missat att kvala in?
    Det kan jag nästan inte ens tänka mig då han vinner typ allt i singel oavsett motstånd.. Men man vet aldrig! Detta skall jag ta reda på.. :)

    SvaraRadera