onsdag 12 oktober 2011

Klubbträning

Idag körde klubbträningen igång igen inomhus.
Och personligen kan jag bara säga att det var en stor dag för mig! Självaste Bengt Månsson tränade med oss och visade upp stora skills! Jag blev imponerad! Jag vet vad Bengt har gjort och hur bra han var. Men det är många år sedan. Killen är tillbaka med dunder och brak och han vore en stor tillgång till klubben om han vill fortsätta. En gång Kung, alltid Kung!
Vår hemvändare Andreas Strandberg tränade också med oss för första gången sedan 2008. Anders Rubin är också ett tillskott till klubben som varit med och tränat med oss ett tag.
Att se Bengt stå och skjuta carreauer. Andy skjuta höga banan skott och Rubin matar lillen får mig att undra om dom inte tränat i smyg hemma under alla dessa år! Fan va kul att ha er tillbaka! Det var inte igår jag kände så stor glädje!

Sveriges bästa klubb kommer bara bli bättre nästa år! Var så säkra!! :-)



- Posted by Joachim PIMMEN Andersson using BlogPress from my iPhone
-joachim.andersson@coccinelle.nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar