tisdag 14 augusti 2012

Precisionsskytte




Jessica tränade Precisionsskytte inför dam-EM i Gent, Belgien. 2 serier blev det och poängen blev bra. 47 poäng i första serien och 43 poäng i andra. Det är två bra serier även med internationella mått. Skotten såg dessutom bra ut. Höga slott och en del stann. I andra serien har hon 2 skott i serien "lille framför klot" som backar och "nuddar" precis lillen och det blir 1 poäng istället för 5. Annars hade det blivit 51 poäng i andra serien. Samma poäng som Rickards svenska rekord från SM för 1 månad sedan.

Herr VM laget togs ut idag! Laget är inte officiellt så längden dom inte gått ut med informationen på svenskboule.se. Så jag kommer inte nämna laget. Men jag finns inte med i laget.




- Posted using BlogPress from my iPad

4 kommentarer:

  1. Tråkigt att du inte kom med:-(

    SvaraRadera
  2. Tyck jag oxå.Men jag tror fortfarande att läggarplattsen är den med störst konkurens i Sverige.Därmed inte sagt nått om VILKEN som ska in i laget på den plattsen.Har väll flera eg som då jag tycker...däribland du givetvis.Skyttar finns inte så himmla många att välja bland enl mig...men Rille är givetvis en.Mitt för mig ÄR Marklund...även när han tränat lite tydligen :-).Ahhja...kom igen Jocke.

    SvaraRadera
  3. Tråkigt, tycker ditt spel de senaste åren och tidigare i landslaget borde räcka. De är bara att bryta ihop och komma igen, de är deras förlust. Conny

    SvaraRadera
  4. Tack Conny. Tycker själv jag lyckats bra i landslaget samtliga gånger. Och dessutom visat resultat i positiv riktning. Men jag vill inte säga något för än jag och Anders diskuterat uttagningen. Jag vill inte spekulera.. Men det känns för jävligt!!

    SvaraRadera