måndag 27 maj 2013

DM ssbf

Jag kommer inte spela mycket under DM. Skadan jag har gör att jag är lite begränsad. Jag kan inte anstränga mig lika mycket som normalt. Men jag väljer att spela de som är viktigast för mig för stunden och för fortsatta mål. Under DM kommer jag mest sakna DM mixed. Jag och Jessica har vunnit 3 år i rad. Och det skulle naturligtvis varit kul att försvara titeln. Men Jessica kommer lira med Jan Simonsen istället. Så även i trippeln. Där byts jag ut mot Janne och laget kommer då bestå av Jessica, Janne och Rickard Nilsson.
Förra året spelade Jessica dubbeln med Janne Simonsen. I år kommer hon spela dubbeln med Lisa Claesson. Jag kommer där emot lira dubbeln. Förra året spelade jag med Simon Cohen men kommer lira med Janne i år.



Våra lag:
MXD: Jessica Johansson, Jan Simonsen
ÖS: Jessica Johansson
ÖS: Joachim Andersson
ÖT: Jessica Johansson, Jan Simonsen, Rickard Nilsson
ÖD: Jessica Johansson, Lisa Claesson
ÖD: Joachim Andersson, Jan Simonsen



- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar