fredag 31 maj 2013

Operation

Den 18 juni kommer jag operera mig för ljumskbråcket jag haft i 2-3 månader. Det ska bli riktigt skönt att äntligen få det gjort så man komma tillbaka i sitt vanliga jag. Lite begränsad har man ju varit ett tag. Men det medför tyvärr en ganska sargad boulesäsong. Men allt ska nog vara klart och är säkerliggen helt rehabad till SM i Falun.
Skulle spelat i Hedebo Open. Får stå över för skadan.
Skulle spelat allt under DM. Står över allt utom singeln och trippeln. Singeln kan man ju avsluta snabbt om något skulle hända.
Skulle spelat Norwegian Masters of Petanque. Får stå över för skadan.
Skulle spelat Varberg Strandcup. Får stå över för skadan.
Många roliga tävlingar jag inte kommer kunna spela i år. Vilket är jäkligt tråkigt. Men helvete vad jag ska njuta och kriga under SM. Då ska allt vara återställt och jag ska ta igen allt det jag missat under året!! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar