onsdag 24 augusti 2011

Dubbel partner och Trädgårdsföreningen

Till nästa säsong har jag och Jessica bestämt att inte spela dubbel ihop. Det räcker med trippel (ihop med Rickard Nilsson) och mixed dubbel. Blir det mixed trippel kör vi trippel laget även där.
Jag har frågat en person om denna vill spela dubbel ihop med mig nästa säsong. Jag kommer inte namnge honom. Han ville tänka på det lite. Annars står jag utan dubbelpartner. Dubbel som annars brukar vara min bästa spelform, i alla fall rent resultatmässigt.

Någon som är sugen?




Trädgårdsföreningen i torsdags innan EM


Då hade jag, dels som styrelseledamot i SBFs styrelse men även som min egen representant ett möte med Hans och Bosse från CC Sport AB (ERIMA), som levererar sportkläder till bl.a. idrottsföreningar. Det blev ett riktigt intressant möte om framtiden för dels förbundskläder och som kläder till klubbar i allmänhet i Boule Sverige. Hans kunde bara medverka under mötet. Det hela avslutades med att Bosse provade på att spela boule i Trädgårdsföreningen i Göteborg i form av en singel mot Jessica. Och Bosse gjorde riktigt bra ifrån sig. Vi får säkert se mer av dessa herrar framöver i boule Sverige.. Titta in på deras hemsida och se vad de har att erbjuda er förening! 

6 kommentarer:

  1. Jag har tänkt klart, JA äntligen. Ha ha skoja nu blir man nyfiken vem som blivit tillfrågad. Conny

    SvaraRadera
  2. Jag tar gärna platsen fast jag är långt ifrån din nivå

    SvaraRadera
  3. Hehe.. Ja kommer inte säga något Conny.. ;) Men de kommer säkert fram senare på något sätt..

    Bubba.. Träna på och gör vad du kan för att bli bättre! Då jävlar blir de du och jag! :)

    SvaraRadera
  4. Jeg tipper Lilja?!

    Mvh. Kasper Miller

    SvaraRadera
  5. Nä då Kasper. Det är också ett avslutat kapitel. :)

    SvaraRadera
  6. Känner mig rätt säker på Norin.

    Mvh Simomsen

    SvaraRadera