torsdag 25 augusti 2011

Junior Elitserien och Köpenhamn Open


Till helgen skickar klubben ett gäng juniorer för att spela i junior Elitserien i Örebro.
Laget består av Thor Andreas Hjelm, Loo Stening, Tobias Svensson och Sara Andersson, alla Svenska Mästare i Uppsala. Coach, Kerstin Hjelm.
Målet är främst att våra ungdomar har kul och trivs ihop. Men självklart blir det något roligare om dom vinner serien! Så kom igen junisarna! Visa vägen för oss åldringar så vi vet hur vi ska göra om ett par veckor ;-)

Snart är det dags för slutspelet i Elitserien också. Laget kommer troligen bestå av tre juniorer i det öppna laget som åker till Stockholm för att försöka vinna slutspelet av Elitserien.


Köpenhamn Open
Under söndagen kommer jag spela trippeln i Köpenhamn Open med Michael Bubba Hansen, CPC och Anders Rubin från Nobel. Det skall bli kul att spela en tävling bara för att ha trevligt och umgås med mina vänner. Var passar det bättre än i Köpenhamn under Köpenhamn Open..

6 kommentarer:

  1. Han Rubin är rätt grym har jag hört..
    //Rubin

    SvaraRadera
  2. Tack Ante. Här har du ett levande exempel på att de mesta på Maria Planket är rena lögner. Och du vet ju själv vem/vilka som brukar skriva där.

    Rubin är grym och i bra form! Ska bli kul på söndag :)

    SvaraRadera
  3. Synd du inte kommer på lördag, då skulle jag ägt upp dig i brygga!!;)

    SvaraRadera
  4. Förresten, vem f-n är denna Rubin??;)

    SvaraRadera
  5. Haha.. ;-) Får se, jag kanske kommer in iaf Kenneth.. :)

    SvaraRadera