onsdag 16 maj 2012

Träning inför DM




Lite träning idag i Malmö Folkets Park. Jag, Jessica, Thor och Kerstin tränade lite lätt inför helgens stundande DM. Alla 5 klasserna ska avgöras på 4 dagar.

Och vi har en del att försvara! Guld i mixed, trippel och dubbel 2011. För min del även ett brons i singeln.
Jessica och jag kommer inte spela dubbeln ihop i år. Utan Jessica kommer spela ihop med Jan Simonsen i dubbeln. Både jag och Rille har DM guld ihop med Janne. Nu är det Jessicas tur!
Dubbeln kommer jag spela med Simon Cochen. Trippel och mixed som vanligt.. Och det är de gulden som väger mest att försvara!



Glöm inte titta in på bloggen i morgon. Ny intervju! :-)



- Posted by Joachim PIMMEN Andersson using BlogPress from my iPhone
-joachim.andersson@coccinelle.nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar