tisdag 9 mars 2010

Svenska Cupen

Till helgen är det Borås och Svenska Cupen som står i fokus. I första mötet är det Club Boule la Pomme de Pin som står för motståndet. Jag kan inte säga att jag har så mycket erfarenheter av denna klubb och dess spelare, så det kommer bli spännande att se vad man har framför sig. Laget är detsamma som förra gången fast det blir en förstärkning i form av Rickard Nilssson, Zabbar Neang och Elisabeth Larsson.

Mötena i 8-del ser ut som följer:

CPC - POM
MAR - SKT
BSJ - KÄR
BVP - LID
HPK - SCP
IST - SIT
NOB - LEJ
NOR - LBO

Vad är era gissningar på hur 8-delarna kommer att sluta?

/Jess

6 kommentarer:

  1. Semi, enligt mig:
    CPC-KÄR (Hellre POM;)

    SCP-LEJ

    SvaraRadera
  2. Det är inte omöjligt faktiskt. Det finns några möten där det kan gå hur som helst. Roligt tycker jag i alla fall ;)

    SvaraRadera
  3. Rille har en omröstning.Jag tippade där Cocc som slutvinnare.Har ju tidigare sagt att Sibbarna kommer skratta sig igenom denna cupp...men efter SWIO och efter att sett dem ngra ggr i BOO:s inneserie har jag azzå ändrat mig.Hursom...ska bli kul att på platts få se allt.
    Ante

    SvaraRadera
  4. CPC - LID
    SCP - LEJ

    Så ser nog semifinalerna ut på söndag morgon :-)

    Dröm finalen CPC - SCP ser jag fram emot.. Hoppas den blir av..

    SvaraRadera
  5. Lej kommer inte att röra Nobel, och Indianerna kommer att skalpera Ryzzarna ;)

    CPC - LID

    SIT - NOB

    SvaraRadera
  6. Gött Kölle.. Du får gärna skalpera Sibbarna.. :) Nobel är bra! Men frågan är som vanligt, sprit kvällen innan, och vem kommer spela?

    SvaraRadera