onsdag 19 maj 2010

Träning

Satte mig på cykeln och drog iväg till Tjustkulle med mina två set klot och en lille. SPF hade tydligen träningstid, men jag placerade mig i ett hörn och började spela singlar mot mig själv. Kanske inte det roligaste eller lättaste att göra, då man lätt och snabbt tappar fokus och koncentrationen. Men det kan vara bra att träna då man hela tiden är i matchsituationer och möter ett jämlikt motstånd ;) Det blev tre singlar där team VMS STRA vann med 13-12 och 13-11. Sedan tog team VMS 2110 revansch med 13-9 :P

Känslan kommer sakta, men säkert tillbaka. Snart är jag där jag borde vara.


2 kommentarer:

  1. VMS STRA ÄR det bästa setet! Då var det avgjort!

    SvaraRadera
  2. Själv körde ja stationsträning en timme under dagen och på kvällen blev det 4 singlar mot en pånytt tänd Busch! :) och sen även 4 trippel matchen under klubbens träning!
    Idag blir de kanske lite träning med, får se. Men sen är tanken 2 pass om dagen tills vidare. Nu är de fan dax att styra sitt eget spelande.
    Jag är ju inte bra för att andra är sämre!

    SvaraRadera