måndag 12 juli 2010

Efter och före

Så var sommarens ungdomsläger slut. Det blev återigen en väldigt varm upplevelse och man kan väl säga att det var väldigt bra att det fanns tillgång till bad för ungdomarna. Men när det väl spelades boule flöt det på väldigt bra. De lyssnade och kämpade på bra i övningarna och i spelet. Något som man märkte av lite mer i år jämfört med innan var att det var flera ungdomar som kom fram och ville ha lite "tips från coachen". Allt från de allra yngsta till de äldsta. Teknik, taktik, vad man ska ha för klot etc. Väldigt kul att det finns intresse att utvecklas och bli bättre!! Och jag tror och hoppas att de kommer att lyckas bra med detta! :)

Vad som gäller för egen del fram till SM är träning, träning, träning och lite kalas i helgen ;) Jag längtar verkligen till SM och Falun. I år kommer det att bli väldigt spännande då jag både bytt klubb och medspelare sedan förra SM. Men det känns bra och jag hoppas på att jag kommer att vara nöjd i slutet av SM-veckan.

Vi ses i Falun!!

4 kommentarer:

  1. Lyllos dej som får byta medspelare!! Själv får man ju dras med Markus i år igen!! ;-)

    SvaraRadera
  2. Haha. Vill du slippa honom så är det bara till att påminna honom om höften. Han drömmer mardrömmar om den nu ;)

    SvaraRadera
  3. Höften? Jag trodde han var stelopererad!!

    SvaraRadera
  4. Aaa, det är där problemet ligger ;) Haha

    SvaraRadera