söndag 18 juli 2010

:)

Idag drog jag med mamma ner banorna för att träna lite. Jag orkade inte med ett "nöta-pass" idag, så vi spelade ett par singlar. Det började sådär för min del. Mamma mata på lägg rätt bra, men jag lyckades ändå vinna bägge singlar tillslut. Känslan var inte riktigt där (och har inte varit där på ett bra tag), men mot slutet av andra singeln började den sakta men säkert komma. Och det var en väldigt skön känsla. Det kändes helt plötsligt bra och enkelt igen!! Underbart! Nu hoppas jag bara att den är kvar ett tag ;)


Efter singlarna gjorde jag två omgångar VM-skytte. Första omgången lyckades jag få ihop 51 poäng och då fick jag "bara" 8 poäng på lillarna. Andra omgången blev det 45 poäng. Två helt ok siffror för en som inte skjutit VM-skyttet sedan, vad jag nog får kalla bakslaget, i Skytte-VM i Thailand.

Som sagt, hoppas det håller i sig bara ;)

2 kommentarer:

  1. 45 o 51 är bra, gäller att göra dem i duellskyttet sen, så det blir inte som vår final förra året..... :/

    SvaraRadera
  2. Ja, det hade ju inte suttit fel för en gångs skull :S

    SvaraRadera