onsdag 27 april 2011

Inlines premiär!

Bra träning för benen är att åka INLINES. Idag har jag plockat fram mina och kommer köra premiär åket idag.
Det bästa med Inlines-åkning är att man inte belastar knäna som när man joggar. Eftersom jag bor mitt i Malmö så är alternativet att jogga på asfalt. Och det är ingen höjdare för knäna. Men med denna träning skall nu konditionen förbättras och benen stärkas ytterligare för framtida bouletävlingar. Ni vet väl hur det lyder? När styrkan försvinner i benen följer huvudet efter.. Starka ben, starkt huvud!

3 kommentarer:

  1. Att du vågar, stor risk för handledsfrakturer? De klart, Malmö har väll bra asfalt och rensoppade gator. Klart roligare att åka inlines än att kuta omkring,. Conny

    SvaraRadera
  2. Så är det.. :)
    Jag har fått kloten till dig Conny!

    SvaraRadera
  3. dina inlines är byggda för ramp och tricks. om du åker på slät mark så skulle jag nog rekomendera ett par mjukare med större hjul. Ha de Thomas

    SvaraRadera