måndag 9 maj 2011

Måndag igen...

Då var det måndag igen! Och tillbaka i verkligheten igen. Efter en trevlig helg med väldigt goda vänner kan man konstatera att man har det ganska bra ändå! Spelet klicka lite grann stundtals i helgen men det gör inget. Vi hade faktiskt kul och det är absolut det viktigaste. Resultaten för oss kommer, de råder ingen tvekan över det. 
Till helgen är det dags för första "riktiga" mötet efter årsmötet! Skall bli kul och se vad vi kan komma överens om denna gång. Det finns ett par saker som enligt mig måste förbättras! Lindomespelen ökar i deltagare. Och då fanns det inte många spelare i veteranklasserna!! Utan det är ÖPPENklass som har ökat! Varberg har också massor av lag.. Och jag tror att de hänger på arrangemanget de levererar år efter år! TOPP KLASS!
Jag har aldrig upplevt att det tex strulat i sekretariatet under vare sig Lindomespelen eller Strandcupen i Varberg. Så min upplysning till dom som vill leverera en bra tävling och ett bra arrangemang, lär av Lindome och Kulknappen! 

2 kommentarer:

  1. Och Pomme de Pin under Fyrlingen, icke att förglömma i det sällskapet (om man nu får prata i egen sak...).

    SvaraRadera
  2. Jag tycker du och din bror är duktiga arrangörer. De finns fler som är duktiga. Med det finns även många som lika bra skulle kunna skita i och arrangera en tävling. De får ju ställa in den öppna tävlingen år efter år. Det är ingen slump! Utan för att de levererar ett dåligt arrangemang och borde därför inte ha förtursamma datum året efter...

    SvaraRadera