onsdag 7 september 2011

Slutspel i Elitserien

Då var vi framme vid avgörandet i Elitserien 2011. Till helgen skall de 6 bästa lagen från Elitserien göra upp om medaljerna. Här nedan kan man se hur alla möts och hur jag tror det hela slutar. Själv klart hoppas jag Coccinelle vinner serien. Men det kommer bli svårt.. Vi går in och försöka sno åt oss en medalj. Lyckas vi med det är jag jätte nöjd!! 
Coccinelle PCs lag: Rickard Nilsson, Jessica Johansson, Thomas Johansson, Jan Simonsen, Thor Andreas Hjelm, Tobias Svensson och mig själv.

Tabell
PlatsLagMVOFKlotdiffKvotPoäng
1HALMSTAD PETANK (HPK)0      
2COCCINELLE PETANQUE CLUB MALMÖ (CPC)0      
3SIBIRIEN CLUB PETANQUE (SCP)0      
4BOULE KLUBB STRAND HJO (BKS)0      
5BOULERO SSK (BRO)0      
6LINDOME BOULE KLUBB (LID)0      

Så här tror jag de går i helgen!
Första Omg.
HPK-LID (2-2), BRO-CPC (1-3), BKS-SCP (1-3)
Andra omg.
HPK-BRO (4-0), BKS-LID (2-2), SCP-CPC (2-2)
Tredje omg.
HPK-BKS (3-1), SCP-BRO (4-0), CPC-LID (2-2)
Fjärde Omg.
HPK-SCP (2-2), CPC-BKS (3-1), LID-BRO (3-1)
Femte omg.
HPK-CPC (2-2), LID-SCP (2-2), BRO-BKS (2-2)

Om resultaten ovan inträffar blir tabellen enligt nedan.
Tabell
PlatsLagMVOFKlotdiffKvotPoäng
1Sibirien Club Petanque (SCP)0     +6
2Halmstad Petank (HPK0   
+6 
3Coccinelle Petanque Club, Malmö (CPC)0   
+4 
4Lindome Boule Klubb (LID)0     
5Boule Klubb Strand HJO (BKS)0     
6Boulero SSK (BRO)0     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar