lördag 10 december 2011

Junisläger i Jönköping

Var på besök i Jönköping där Anders från Sörbyängen, Henri von Eggers Patron och Jonny Patron var ledare för. Trippel tävling idag och dubbeltävling i morgon.




Övernattning på ett vandrarhem i närheten av hallen där alla ungdomarna och ledarna kommer hålla till.




Själv var jag bara på besök över ett par timmar. Ungdomarna sprang fram till mig så fort jag kom dit. Men jag fick hänvisa dom till Henri. Jag var ju inte ansvarig för någonting under detta "läger" (två tävlingar).




Peter Johansson filmade en del matcher. Så dom som vill se det kan nog se det i efterhand eller fortsätta följa juniorerna i morgon!




Tjejligan var såklart på plats! ;)




Även Bengt härliga juniorer fanns med i tävlingen.




Ett gäng, och blivande, Coccinellare!




Så har jag tagit på årets första snö för min del! I Nässjö fanns massor av snö! Får se om det finns nå snö i Malmö när jag kommer fram! :)


- Posted by Joachim PIMMEN Andersson using BlogPress from my iPhone
-joachim.andersson@coccinelle.nu

2 kommentarer:

  1. Ungdomarna verkar gilla dig Jocke. Rätt man på fel plats ännu en gång inom svensk boule. Du borde ta hand om de yngre förmågorna.
    /Lasse

    SvaraRadera
  2. Tack Lasse. Men jag är inte intresserad av att att ta över FK jobbet för juniorerna. Henri sköter de bra. Jag kan ställa upp och ha några läger. Men sen tar det för mycket tid från mitt eget spelande/satsande och på styrelse arbetet och klubben. Jag har inte mer tid. Tyvärr. Men tack för de fina orden. Jag gillar skarpt de yngre! Om ett par år kanske... ;-)

    SvaraRadera