torsdag 23 augusti 2012

Silly season inför 2013

Nu börjar Silly season inför 2013!

Vilka kommer byta klubb? Sluta spela? Eller börja spela igen?
Jag tror det kommer ske många byten i år. Många kommer byta medspelare och vissa sluta helt. Vilka? Jo, ni som vet får gärna skicka det till mig så lägger jag ut det här på bloggen. En del rykten har jag redan. Även bekräftade övergångar.
De kommer här på bloggen inom kort. Vill ju få in lite till innan jag lägger ut något..

Tack på förhand alla läsare!


Skicka till joachim.andersson@coccinelle.nu



- Posted using BlogPress from my iPad

6 kommentarer:

  1. Jag tror att du Jocke kommer byta klubb. Är jag rätt ute nu?

    /Lasse

    SvaraRadera
  2. Jocke.10000 räckte tyvär inte.LFL bjöd mera.Kanse en annan gång...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha! Vi skulle kunna bjuda mycket mer än det Ante.. ;)

      Radera
  3. Ali till CPC eller?

    SvaraRadera