torsdag 16 september 2010

Skön läsning

På Ovekalles blogg kan man läsa följande.. (se nedan) Fin läsning och jag hoppas att Falkenbergs boulespelare dels kommer hitta kloten jag marknadsför och njuta av dessa och att du hittar både bloggen och hemsidan för att se vad Coccinelle har att erbjuda framöver. Tack för de vänliga orden Ove. Vi ses om en stund ;)

""Om ett par timmar tar jag tåget till Malmö, där jag skall träffa Joachim Andersson. Dels skall jag hämta en omgång nya klot - MS 120. Ett nytt klot från VMS som det skall bli mycket intressant att testa. Enligt Joachim är det ett otroligt skönt grepp med dessa klot.
Det andra skälet till resan är att jag vill bredda vår klotförsäljning i Falkenbergs Boulecenter och därför har tagit kontakt med Joachim. Det vore inte fel att kunna erbjuda våra medlemmar de klot som Coccinelle marknadsför. Det kan knappast vara en tillfällighet att stora delen av den svenska eliten spelar med VMS-klot.""


Länk till Oves blogg: Ovekalle


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar