torsdag 14 april 2011

Noggrann träning stundar


Idag har de blivit en rask promenad i det fina vädret. Jag behöver röra på mig mycket just nu. Små förkyld och smärtor i ryggen. Men allt skall stärkas med noggrann träning framöver. Korsryggen måste stärkas de närmsta veckorna.

I morgon åker jag till Stockholm. FS möte och Förbundsmöte står för dörren. Det kommer bli spännande på många sätt och vis.. Själv står jag för val till ledamot i FS. Blir man vald är det hårt jobb som stundar. Och om man inte blir invald får man mer tid över till allt annat som finns att njuta av i livet :)



- Posted using BlogPress from my iPhone
- joachim.andersson@coccinelle.nu

6 kommentarer:

  1. Ryggen är riktigt viktig inom Boulen! Tex så plockar ingen upp kloten på ett bra sätt! Träna på!

    SvaraRadera
  2. Pojkar, det är dags att inse att ni börjar bli gamla, använd magneter!!

    /Bivarsson

    SvaraRadera
  3. Det är så sant!
    Jag har aldrig haft problem tidigare. Men något måste hänt för en ca 2 månader sedan.. Men de ska bli bättre.. :)

    Ivar.. Senaste tävlingarna ar jag använt mig av magnet för att ta upp kloten. Dels för förebyggande syfte men även för de smärtor jag haft.. :/

    SvaraRadera
  4. Bra ritat Jocke.Inget fel i at använda magnet om det behövs.

    SvaraRadera
  5. Tack Ante.. Jag tycker inte heller de är dumt att använda magnet.. Ser lite dumt ut kanske.. Men ryggen kommer må bra av det! Som Rickard skriver här ovan, hur många bockar sig på rätt sätt för att ta upp sina klot? Jag tror aldrig jag sett det faktiskt.. :/

    SvaraRadera
  6. Har för mig att jag sett en fransk mustasch beklädd rättt "hyfsad spelare" använda magnet. Så käns inte så dumt att använda det för mig

    Andreas H

    SvaraRadera