fredag 6 maj 2011

Inför Lindomespelen

58 lag kom till start 2010 enligt SBF Online. Vi kom 2:a efter finalförlust mot Patrik Andersson, Tomas Wiede och Jimmy Löf -HPK. I år är det 61 lag anmälda på SBF Online och jag har för mig att något Norskt lag ska in då också. Härligt när stora tävlingar bara blir större..
I dubbeln var det 71 lag anmälda 2010. I år är det 78 lag (+ Norge). Förra året vann jag och Jessica dubbeln. I finalen slog vi Rickard Nilsson och Jimmy Lagerkvist -CPC. En repris på förra årets resultat hade varit önskvärt. Fast jag kan tänka mig att byta ut dubbel segern mot trippel segern. Den betyder lite mer... :)
Overall så har 39 lyckats vinna Lindomespelen 5 gånger och spelat final 7 gånger. 38 har vunnit tävlingen en gång och spelat 3 finaler..
Till helgen går vi ALL IN. Vi ska vinna både dubbeln och trippeln! 

2 kommentarer: