måndag 2 maj 2011

Träning, träning, träning...

Dags att rulla lite.. 


7 kommentarer:

  1. Såg att kloten kommit, när dimper kloten ner hos mig? Sugen på nya klot även om La francen gav mig nytt rekord på Skyttet 72 av hundra här om dagen, 67 av hundra i dag de sista är väll där man ligger i snitt. Rille nämnde att man ska ju göra bra resultat när de gäller som fransmännen och de bästa svenskarna till skilnad från mängden där jag tillhör. Ju närmare hundra procent desto svårare att öka snittet så på ett sätt har man lite marginal att förbättra sig. Sporrande är det vilket fall, finns de något liknande med 100 lägg? Conny

    SvaraRadera
  2. Jag har aldrig sett någon officiell lägg tävlingsform. Men Hilbert i Vetlanda hade en plin tävling där man måste ca 6 meter upp i luften och sen landa i en cirkel på 20 cm. Där satte jag rekordet för något år sedan. 6 kast 12 poäng. Alla i den lilla cirkeln. Skönt att ingen kan slå en där. Bara tangera rekordet ;)

    Tror du får en avi i morgon i brevlådan ang kloten ;)

    SvaraRadera
  3. Man får väll hitta på något i läggväg så att de blir lite tävling, lika kul att se spelare som lägger bra. 6 meter upp känns jobbigt får nog inrikta mig på 6 meter framåt:) De låter bra
    Conny

    SvaraRadera
  4. Den förstog jag inte spegeln? Känner en gubbe som ställde whiskeyflaskor framför klot för att höja bågen på skotten. Conny

    SvaraRadera
  5. Om du undrar om själva spegeln Conny. Så har den stått i mitt vardagsrum i 2 år utan att bli upp packad. Det var det Rille påpekade! ;-) (lite av ett intern skämt)

    Ett bra sått att höja bågen i skotten. Men kan bli jävligt dyrt.. ;-)

    SvaraRadera
  6. Ha ha den va lite rolig. Du kanske vill ha den inpackad. Conny

    SvaraRadera