fredag 15 juli 2011

Seedningen

Seedningen är ute och den ser väl ut som förra året typ..
Vi är seedade ganska högt i alla klasser. CPC tog ju hand om samtliga guld 2010 förutom dubbeln. Singel behöver vi inte ens diskutera. Rille vann den helt rättvist. En ruggigt tråkig spelform som jag försöker att gilla igen. Jag gillade spela singel förr. Men tycker det är ren tristess nu för tiden. Men jag ska försöka. Iaf i första matchen där jag möter Alexander Norin (Europa mästare) i första matchen. Och då är jag ända 2:a seedad i singeln. Coolt! :/ Förra året var vi seedade 1:a i dubbeln då med. Men resultatet uteblev. Men jag tycker vi varit stabila i dubbeln i år ändå. Vi har inte jätte många segrar med oss från i år in i mästerskapen som i fjol. Men vi har ständigt placerat oss sämst i semi i dubbel och kvarten i trippel. I mixed har vi ännu inte förlorat en match! Vi är ohotade på rankingen som totalt är uppbyggd på resultat! Det finns inte mer att tillägga i ämnet! Ett par medaljer skall vi allt lyckas erövra även i år!

Ömxt - 1:a seedad - Lag: Joachim, Jessica, Rickard - Premiär för spelformen
Ömxd - 1:a seedad - Lag: Joachim, Jessica - Guld förra året
Ös - 2:a seedad - Lag: Jag - Som vanligt de sista åren har jag inte brytt mig om singeln
Ös - 3:dje seedad - Lag: Jessica - I samma sits som jag
Öt - 1:a seedad - Lag: Joachim, Jessica, Rickard - Guld förra året
Öd - 1:a seedad - Lag: Joachim, Jessica - Trötta och nöjda med veckans resultat.

1 kommentar: