torsdag 27 oktober 2011

Träning och tävling

Igår hade vi klubbträning igen. Och för första gången på länge skulle jag träna. Jag har gjort en del justeringar i tekniken som behöver tränas in. Jag står aningen längre fram med höger fot. Rakare ben. Står mer upprätt. Jämnare och rak arm bestående genom svingen.. Skjuter fram höger axel strax innan klotet lämnar handen. Så stod jag förr ;-) Och det kändes riktigt bra. Dessutom börjar handlederna bli starkare igen. All träning med min Powerball ger resultat!

Till helgen är det dags för första tävlingen på jätte länge känns det som. Ska bli riktigt kul. Triss i knektar i Tyringe har lockat 25 lag. Jag kommer spela med barndoms vännerna Andreas Strandberg och Anders Rubin.

Helgen efter det kommer bli minst lika kul. Då ska Jessica och jag ut och lufta legenden Bengt Månsson i trippelmixed tävlingen, Hangarmixeden, i Malmö. Bengt är nu helt klar för Coccinelle PC.
4 lag anmälda nu. In och anmäl er. Alla ville ha fler trippeltävlingar och framför allt mixed trippel. Så bara in och anmäl er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar