söndag 10 juni 2012

Franska mästerskapen i singel, semifinaler

 Semifinalerna är igång! Jag tippar Trembleau mot Sevilla i finalen. Vad tippar du?

Semifinal



Namn, DistriktNamn, DistriktScore
FELTAIN JEAN
( HERAULT 34 )
TREMBLEAU CHRISTOPHE
( CENTRE )
13 - 6
SEVILLA CHRISTOPHE
( SEINE ET MARNE 77 )
ROUSSEAU SÉBASTIEN
( VAL DE MARNE 94 )
1 - 13




Final


Namn, DistriktNamn, DistriktScore
FELTAIN JEAN
( HERAULT 34 )
ROUSSEAU SÉBASTIEN
( VAL DE MARNE 94 )
6 - 13






Det blev precis tvärtom jämfört med min tips om vem som skulle spela final. Men nu håller jag på Jean Feltain, dubbla  U23 Europa mästaren.
Inte ett enda rätt från min sida gällande segraren av singeln i franska mästerskapen.. :) 

3 kommentarer:

  1. Ha ha ha Du är nästan som Bläckfisken från Tyskland som tippa VM, fast tvärtom. Säg inte va du tippar Sverige-Ukraina ;-)Conny

    SvaraRadera
  2. YES, Tack Pimmen nu blir jag mindre orolig:-)

    SvaraRadera