lördag 14 juli 2012

På plats i Skövde

Väl framme i Skövde checkade vi in på Firat Hotell Billingehus. Ett bra hotell jag bott på ett par gånger och har bara positiva minnen från. Spelområdet ser bra ut. Nisse Thorell och Co. har så här långt gjort ett jätte bra jobb. Nu hoppas vi på vädret!


Bana 142. Banan där vi kommer spela första matchen i mixedtrippeln i morgon. Banorna är skapligt hårda och med massor av sten.. Stora stenar dessutom! Men jag tror det är bra. Svåra banor gynnar dom som är tekniskt duktiga! I morgon får vi svaret på vilka som kommer spela årets första final! Finalen i sig spelas på måndag kväll.


Denna klätterställning vill Jessica bestiga! Jag tror jag avstår.. 22 meter hög och massor av "fällor".. Inget för mig.. ;) Nu blir det lite James Bond på TV sen kryper man ner under täcket. I morgon börjar det på allvar! Vi är redo!!



- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar