fredag 3 maj 2013

2013 på gott och ont!

2013 är redan ett ganska unikt år för min del. Och här kommer en förklaring till varför.
Ända sedan 1992 har jag haft fasta lag att spela i. Och det har så klart varit kul. Jag är lojal mina lag och gillar spela i fasta lag. Men det gör också att du inte får så många förfrågningar om att spela med andra. Jag har inte fått 5 förfrågningar om året fram tills nu. I år har jag redan fått minst 20 förfrågningar om att lira tävlingar. Och då är vi bara i början av maj och antalet tävlingar för oss i öppen klass är inte överdrivet många. Men det känns kul och spännande.

I år spelar jag för första gången dessutom i två fasta lag. Ett lag med Ali Abdi Aden och Rickard Nilsson där vi ska försöka utvecklas och tävla nationellt. Kommer lira ett gäng dubblar med Ali också under året.
Sedan ett mästerskapslag ihop med Jessica Johansson och Rickard.
En ny grej för mig och jag tror det kommer vara nyttig och givande för framtiden.


Överst: Jessica Johansson, Rickard Nilsson och jag. Svenska mästare 2010 och 2012 (trippel mixed)
Mitten: Jag, Jonas Jacobsen och Kristian Lilja. Svenska mästare 2003
Nederst: Kristian Lilja, jag och Rickard Nilsson. Svenska mästare 2007





- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar