onsdag 8 september 2010

Jakt...


Just nu förs en hetsjakt i mångas gäst böcker och Plank.
Massa okunniga och ovetande skriver och tycker precis vad som helst och hur som helst. Och har hur lätt som helst att döma vilka dom vill efter de tankar de får fram eller vinklar så resultatet kan bli något roligt i deras egen favör..
Speciellt på ett plank. Oavsett vad som händer där, vinklas det efter mig! Det är inget nytt, det började en av plank admins gubbar med redan för nästan 10 år sen. Så något börjar man vänja sig.
Men tråkigt att behöva ta all skit som inte är ens egen.
Dom själva är så dumma i huvudet att dom inte ens själv fattar hur korkade dom är när dom vinklar allt och alla efter deras tankegångar.

Men men. Det är just såna som ni, som totalt förstör det där hem trevliga med boulen! Jag har inga positiva saker att ens skriva om er. Och efter ja publicerat detta kommer Anonyma påhopp att öka mot mig lavinartat! Och jag undrar just vem dom anonyma skribenterna är!
Det är nog bara ni själva som stolt sitter och nästan gömmer er framför datorn när ni skriver ihop er dynga och lägger ut det anonymt. En kvart senare svarar ni på ert "eget" inlägg med ert namn... Patetiska är nog det enda ordet som passar in på era sorgliga små liv!

Jag har tröttnat, jag har tröttnat på hur ni bär er åt....

9 kommentarer:

  1. vad trött jag oxå blir på dig

    SvaraRadera
  2. Hahaha...anonym så klart!!

    SvaraRadera
  3. Så klart... Man kunde nästan haft vadslagning om när den skulle komma.

    SvaraRadera
  4. Ja du Pimmen du är trött på all kritik och snack, men det bör du väl tåla eftersom du framhävar dig själv som mycket bättre och klyftigare än alla vi andra som du spydigt kallar amatörer. Och vist är vi amatörer i översittare fasoner

    SvaraRadera
  5. Jag måste nog säga som så att jag håller med dig Pimmen...det finns en tråkig attityd bland en stor grupp folk...Jantelags sverige i ett nötskal.Jag är glad för att det går så bra för dig och Jess och kan bara säga grattis som fanken...det behövs i det här landet...tröttna nu bara inte §;--)

    Andreas

    SvaraRadera
  6. Du anonyma.. Så klart.. Ja visste långt innan du skrev!
    Hade känt mig lite grann.. Så hade du också vetat att jag inte är någon översittare.
    Och att blanda ihop olika meningar från olika inlägg brukar ni vara bra på! Utan att ha någon form av fakta bakom er har ni alltid så rätt!

    Sant är:
    Jag klagar på saker jag tycker är dåliga. JAG gör det. Med mitt namn så folk kan svara MIG på det jag "undrar".
    Jag står för mina tankar, idéer och den kritik jag ger. Gör du det?

    Skiten jag får för det jag gjort tar jag! Den skall jag ha. Eftersom det var jag. Men jag får för såå mycket mer...

    SvaraRadera
  7. Trisst att du ser det så,le doktore.Men...om du läser en gång till så ser du att dom Admins som du hatar så mycket själva eg bara laggt fram fakta och relevanta saker...medans ngra anonyma fått stå kvar med sin "skit"."Skiten" i sig har eg inte bestått av nån personpåhopp...sådå FÅR det ritas där och överallt annars.Vad är problemet eg?Aja...mozz.

    SvaraRadera
  8. Bara att du står bakom dessa anonyma påståenden och påhopp får mig att spy!

    SvaraRadera
  9. Håller fullständigt med dig Pimmen! Kräks fan över dessa skitsnackare som sprider ut sig på nätet. Men kommer snart ett lagförslag i Riksdagen så vi kan snart bli förmögna... haha

    SvaraRadera