onsdag 17 augusti 2011

Dan före dan före dan..

Dagen före avfärd till Göteborg blev ganska hektisk ändå. Klippning följt av besök och hämtning av grejer både här och där gjorde att packningen fick göras ikväll. Och jag är inte grym på att packa. Jag vill ha med allt.. Men de fixade sig ganska bra ändå..


Det blev lite lätt träning i kväll också. Klubb träningen bjöd på några matcher. Och jag och Jessica spelade en singel (13-7). Nu känns det verkligen som att jag är redo!
I morgon 06:30 drar 38 & 39 till Göteborg. Jessica skall vara med under ett projekt ihop med Trädgårdsföreningen. Där skall de visas upp boule och ragga blivande entusiastiska boulespelare.
Alla landslagsspelarna kommer vara på plats. Förhoppningsvis även jag. Jag skall först ha ett litet möte med CC SPORT AB (ERIMA) och förhoppningsvis följer dom med och spelar lite boule med oss.
Sen blir de nog lite mys ihop med laget och lite snack om hur vi ska få ut Max av oss själva under helgen... Det kommer mera... :-)

- Posted by Joachim PIMMEN Andersson using BlogPress from my iPhone
-joachim.andersson@coccinelle.nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar